close
Fine..fine..fine..
It's non of my business.
I'll never involve with that again..
Do U know what does the word "capricious" mean?
U are just the right person to make a demonstration.
>"<
All right, maybe I'm just too paranoid.
Huuuu..
Anyway don't make yourself a scene..

上班族愛碎念
看不慣任性的公主
世界並非繞著你而轉
請認清這份事實
拜託行行好
別再使用命令式的言語
如果這是獅子座的特質
那我後悔承認me,too

活該累死你們
無知又自以為紳士的沙豬
Who do U think U R
Dare to command my guest.
如果
這是屬於軟弱任性的女生
才能享有的優惠權
我寧願永遠當個獨立自主的tomboy

醒醒吧你們
別再受控於公主的魔咒了
不平等的條約
Why?? A slave forever??
------------------------------------------------------
現在時間
9/27 am 01:11
不該是出現在這裡壓
此時此刻
應該是在美好的九宵雲外
Having a nice dream
全都為了那該死的考試以及報告
damn it
只剩下四天了
一堆人資所的考題正等著我
搞什麼又沒要念研究所
all the theories are Bull Shit
Practical experience is what I want
來發個牢騷^^
誰叫我平時不燒香
臨時要來抱個佛腳
卻被佛祖一腳踼開
哈哈哈哈哈哈哈哈
我的專題報告
難產中>"<

arrow
arrow
    全站熱搜

    latititia 發表在 痞客邦 留言(2) 人氣()